Alla inlägg under januari 2008

Av Maria - 14 januari 2008 23:06

Helt underbart är det att komma ut från fängelset som heter hem. Jag blir lite snurrig av alla personer och alla uppgifter. Det bästa med att arbeta är att gå därifrån. Tänk att det ska vara så skönt att ha någonstans att gå och vara ledig ifrån.


Ett litet problem på jobbet är att alla tror att jag är skör som ett rispapper och att jag inte längre kan mitt arbete. Jag var i samtal med en kille idag som arbetat på arbetsplatsen kanske ett år, jag har arbetat i åtta. Han förklarade hur jag skulle gå vidare med ett ärende. I början ignorera jag detta. När han envisades att berätta hur jag skulle göra ett jobb, som jag delvis lärt honom att utföra, sa jag att jag har har varit sjuk men inte blivit lobotomerad än. When the going gets tough, the tough gets going...

Av Maria - 9 januari 2008 22:33

Uhu, vilken månad. Det är inte roligt att vara deprimerad... Det jag skulle behöva är ett riktigt råskjut men det är inte helt lätt att ragga med ringar under ögonen och fläckiga myskläder.


Nu när jag vet att jag är bipolär och att jag kommer att hamna i den här situationen igen ska jag så snart jag är "friskare" skapa ett helt annat skyddsnät där snabbligg ska ingå. Jag får skapa det när jag är lite manisk för då är killar av alla åldrar och härkomst helt galna i mig. He he, de har ingen aning om vad de ger sig in i. 


I förra veckan vaknade min privata kroppsdel, om ni förstår vad jag menar. Problemet var att resten av kroppen inte alls hade samma känsla. Det var inte roligt. Jag hade problem när jag körde bil, satt med benen ihop, var i en bastu (trodde jag skulle dööö) och till och med när tvättmaskinen centrifugerade och skakade huset. Det var en svettig vecka. Eftersom resten av kroppen inte alls ville leka var det inte så mycket att göra åt det. Det blev en monolog som inte gick att besvara. Tyck gärna lite synd om mig.


Jag gav mig i alla fall fan på att jag skulle göra något åt det på fredagen då mina killar sov hos sin far, vi är separerade. Tror ni inte att när jag vaknade på fredagen hade det gått över.

Konstigt nog blev det en dubbel besvikelse.

Presentation

Omröstning

Har du varit kär senaste 5 åren?
 Ja, flera gånger
 Ja
 Nej, inte riktigt
 NEJ
 Skit i det du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards