Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Kakel spektakel

Av Maria - 6 september 2008 18:59

Vilken dag!! Jag har äntligen kommit igång med kakling i badrummet. Mina händer har aldrig varit så välslipade som de är just nu. Sex kvm är inte illa pinkat för en kvinna som aldrig hållt i kakelklyvare tidigare. Självklart var jag mycket noga med underarbetet men själva kaklingen slabbade jag mer eller mindre bara på. Hoppas skiten sitter fast. Skulle inte vara roligt att ligga i badet med en bok och få hela karet fullt med kakelskivor. Trevligare sällskap finns det.


Senaste nytt med Håkan är att vi ska ses på måndag. Jag saknar honom lite. Han är kanske intressant ändå. Jag längtar efter hans kropp. Det känns som att vi fysiskt sitter som smäck vid varandra, konstigt nog, trots att jag inte känner känslomässig koppling. Kanske är det så att jag släppt mina hämningar eftersom det inte känns som att jag har något att förlora. Det är inte helt fel att ge någon en chans.


Nepp, nepp, nu ska jag gå och vila framför tv. Ha en trevlig lördagkväll alla som snubblar förbi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 september 2008 11:01

Fan, fan, fan, fan. Jag känner igen symtomen. Jag är utmattad, sådär att det känns som att man är en blöt trasa, som luktar surt. Min självkänsla dalar och allt börjar kännas värdelöst. Jag kan inte förstå att någon vill vara med mig än mindre tycka ...

Av Maria - 4 september 2008 21:10

Hm, fnyser jag syrligt åt mig själv. Tänk att kroppen kan gå en väg och själen en annan. Det är som att jag kom till ett vägskäl, t-korsning, och kropp och själ delade på sig. Utan att se sig om åkte de vidare åt var sitt håll.   Jag har den här veck...

Av Maria - 2 september 2008 15:17

Jag fick slutligen nog av att vara med i hans gröt. Jag förstår att han själv inte ser vilket liv han lever, vilket gjorde det än viktigare för mig att dra mig ur. Vilken tragedi, min första (förhoppningsvis inte sista) förälskelse har gått sank. Det...

Av Maria - 10 augusti 2008 01:31

Att vara kär, vara förälskad, måste vara mot den naturliga ordningen.   Bevis för detta är att det sker sällan och "normalt" endast pågår under kortare period. Kär måste vara naturens hån mot den kritiserande varelsens väsen.   Hur kan man längta ef...

Av Maria - 9 augusti 2008 19:31

Du kan inte tro det men åter igen har jag klantat mig med Torbjörn. Den där apan som han är medberoende med har kommit hem till honom och han kastar inte ut henne.   Jag fick självklart spatt, igen, och ifrågasatte om han verkligen tyckte om mig. Han...

Presentation

Omröstning

Har du varit kär senaste 5 åren?
 Ja, flera gånger
 Ja
 Nej, inte riktigt
 NEJ
 Skit i det du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards