Alla inlägg den 2 september 2008

Av Maria - 2 september 2008 15:17

Jag fick slutligen nog av att vara med i hans gröt. Jag förstår att han själv inte ser vilket liv han lever, vilket gjorde det än viktigare för mig att dra mig ur. Vilken tragedi, min första (förhoppningsvis inte sista) förälskelse har gått sank. Det gör ont i magen när jag tänker på honom.


Vad gjorde jag då? Jo, jag accepterad självklart en dejt direkt. Jag möter denna man, Håkan, som är allt som inte Torbjörn är. Han är rak, snabb och tydlig. Han är tydlig med att han vill ha mig och han vill ha mig igår. Gulp... vad gör jag nu, tänkte jag. Självklart tackade jag för mig och sprang till bilen så snart vi ätit klart. Nu nöjde sig inte Håkan med detta, nej då. Här är en man som är luttrad och som vet hur en slipsten ska smörjas. Han får mig att gå ut på fika med honom några dagar senare.


För att göra en lite längre historia kortare kan jag säga att vi hånglade i hans bil och några dagar senare låg jag som en fisk i vatten i hans säng.


Det är tufft att vara mänska. Mitt hjärta finns hos Torbjörn men resten hos förträffliga Håkan. Dubbelsuck. Saken är den att Håkan är Torbjörns raka motsats. Torbjörn har en varm/ljum, röd, lång, tentaklig energi medans Håkan har kort, blå, kort värme och spikig energi. Raka motsatser. De skulle inte se varandra om de träffades på gatan.


Tänk om jag kunde få använda delar av Torbjörn och delar av Håkan till att bilda en man. Trippelsuck.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit kär senaste 5 åren?
 Ja, flera gånger
 Ja
 Nej, inte riktigt
 NEJ
 Skit i det du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards